Boeken tip: Tess Gerritsen


Ik hou erg van lezen, maar helaas gun ik mijzelf hier nauwelijks de tijd voor.
2 jaar geleden las ik voor het eerst een boek van Tess Gerritsen. Ik weet het nog goed, het boek heette   De Chirurg.
D
it boek had mij meteen in zijn greep en vanaf de eerste bladzijde die ik las was ik een echte fan van de schrijfster.
Na het lezen van het vervolg op dit boek,  De Leerling,   wist ik het echt zeker: ik wil alle boeken van haar hebben.
Ik heb al aardig wat boeken van haar gelezen, maar nog lang niet alles. Er is nog zoveel wat ik van haar wil lezen, er komen ook weer steeds meer boeken bij.
In veel van haar boeken komt elke keer rechercheur Rizzoli en pathaloog anatoom Maura Isles terug.
Nu ga je misschien denken "Rizzolli en Isles, dat komt mij bekend voor?" Ja dat kan heel goed kloppen, want er is tegenwoordig een serie over deze personen.
Het boek Koud Hart, zie ook de afbeelding hierboven, heb ik alweer 1 jaar geleden gelezen. Ook echt weer zo'n boek welke je vanaf de eerste bladzijde in de greep houdt en dat vind ik zo geweldig aan de boeken van Tess Gerritsen. Elke keer vanaf de eerste tot de laatste bladzijde heeft het je in de greep en je wil het niet neerleggen en elke keer baal je als het alweer uit is.
Waar gaat Koud Hart over:
Heden: Julia Hamill doet een afgrijselijke ontdekking in haar tuin: een begraven schedel – menselijk, vrouwelijk, en volgens patholoog-anatoom Maura Isles, met de onmiskenbare sporen van moord...
Boston, 1830: Om zijn studie te betalen is de straatarme student Norris Marshall op de medische faculteit van de universiteit van Boston toegetreden tot de gelederen van 'opgravers' – lieden die kerkhoven plunderen. Maar deze lugubere praktijk verbleekt bij de moord op een verpleegster die toegetakeld wordt aangetroffen op het terrein van het universiteitsziekenhuis.
Wat vond ik ervan?
Tsja, dat heb ik dus boven al verteld. Ik kan alleen maar zeggen "ga het lezen!"
Heb jij al eens een boek van Tess Gerritsen gelezen?
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle