Dagopname

Vandaag was het zover voor Inge, er was geen weg terug, het piepschuim moest er echt uit.

Vanmorgen heb ik Inge een zetpil gegeven die we van het het ziekenhuis hadden gekregen, och zo'n groot ding, het deed dr pijn, maar ja het moest voor mocht ze pijn krijgen.

Om 8.45 uur waren we op de kinderdagverpleging.

Op de kinderafdeling gekomen werden we naar kamer 3 gebracht, wat toevallig een vlinderkamer was, en ze zit ook nog eens in de vlinderklas haha, Inge moest erom lachen.
Er werden ons een paar vragen gesteld wat ingevuld moest worden.
Inge vond gelijk een vriendje met de naam Jip, hij was 1 maandje ouder dan Inge, ze hebben lekker gespeeld.
 Toen Jip weg werd gebracht moest Inge zich omkleden, dat ging nog goed.
10 minuten later werd Inge opgehaald
Er werd een pijltje gezet in welke oor het piepschuim zat.
Inge was zo ontzettend zenuwachtig maar ze kon nog wel een beetje lachen, mijn grote meid
En toen werd ze naar de operatiekamer gebracht, ik mocht mee totdat Inge sliep, maar dat duurde wel even wat hield ze het lang vol zeg!
Inge bleef maar vechten, gelukkig waren ze heel lief.
De anesthesist zei ga maar met je hoofd tegen mij aan liggen, ja zo kon ze haar hoofd niet omdraaien haha.
Eindelijk viel Inge is slaap, haar spieren waren zo gespannen dat ze nog wat na schokte en ik moest weg, ach wat is ze dan ineens klein.
5 minuten later mocht ik alweer naar de uitslaapkamer, ze bleef best wel lang slapen, ze had er denk ik even geen zin in hihi.
Toen ze wakker was had ze gelijk weer praatjes voor tien, ze bleef maar kletsen over haar vriendje Stef, dat ze gaan trouwen en bla bla bla
Dit is wat er in haar oor heeft gezeten
En ja ze mocht ook het kapje nog meenemen
Ons prinsesje is echt een grote meid geweest, ze heeft ook nog een kanjerdiploma gekregen van het ziekenhuis, en ja daar is Inge wel heel trots op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle