5 tips & trick voor een healthy lifestyle

Echt waar! De basis van een gezond lichaam is voornamelijk gezonde voeding! Ondanks dat dit makkelijk is vinden sommigen het toch moeilijk. En ja, ik dacht er ook zo over. Ik wist werkelijk niet waar ik moest beginnen, maar toch sprong ik in het diepe. En door de veranderingen in en aan mijn lichaam (19 kilo kwijt, meer energie, zelfverzekerder, meer gezondheid enz.) raakte ik enorm geïnspireerd. Ik ging me er steeds meer in verdiepen en volgde zelfs een opleiding tot voedingsdeskundige (en orthomoleculaire voeding komt eraan!). Voeding en een gezonde levensstijl kan zo enorm veel voor je betekenen, ik wil niet anders meer!

Ik weet hoe moeilijk sommige mensen het vinden, en daarom wil ik graag dames, heren en gezinnen inspireren en motiveren om ook hetzelfde te laten ervaren als wat ik heb ervaren en nog ervaar.

Vandaag geef ik 5 tips voor een healthy lifestyle.

 1. Drink voldoende water
De meesten van ons drinken niet genoeg water op een dag. Water is van groot belang om je lichaam optimaal te kunnen laten functioneren. Je lichaam functioneert het best als je zo rond de 2-3 liter water per dag binnenkrijgt.

2. Ga op tijd naar bed
Lichamelijk vinden er allerlei werkzaamheden plaats tijdens het slapen. Organen en spieren herstellen, en ook het brein heeft de rust hard nodig om de dag te verwerken. Maar er zijn nog veel meer gezondheidsredenen om op tijd te slapen, zoek maar eens op wat het allemaal met je kan doen.

3. Neem gezonde snacks
Neem 3 tussendoortjes per dag, en kies voor gezonde tussendoortjes/snacks zoals fruit, rauwkost, groentesapjes of ongezouten, ongebrande noten. Van deze tussendoortjes krijg je goede energie en ze geven je geen suikerkick zoals de bekende candybars!

4. Ga naar buiten
Probeer elke dag buiten te komen, bijvoorbeeld door af te spreken met je collega's en een lekker rondje te lopen, of gewoon een wandelingetje maken rondom thuis. Het doet wonderen voor je lichaam en geest, èn je voorkomt een vitamine-D tekort!

5. Eet veel groenten & fruit
Groenten en fruit bevatten veel vitaminen en mineralen die ons lichaam nodig heeft. Deskundigen vinden dat je zo’n vijf tot zes porties per dag binnen moet krijgen, maar helaas halen de meeste mensen hun derde portie niet eens. Je dagelijkse tekorten kan je perfect aanvullen met onze groente-, fruit- en bessencapsules. En NEE, dit is geen supplement, maar echte volwaardige voeding! Stuur  mij een MAIL als je meer informatie zou willen hierover


.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle