Back to school outfit



De kinderen zijn weer naar school en het najaar komt er alweer aan.
De kasten heb ik dus ook weer nagekeken. De kinderen zijn hard gegroeid en ja, ze hebben alweer nieuwe kleding nodig.

Wat ik nu wel leuk vind is de uitdaging om zo goedkoop mogelijk te schoppen. En ja, dat is nu dus gewoon echt gelukt.
Ik had nu echt een ontzettend leuk koopje. Ik kom altijd bij een winkel waar ik kan sparen en voordat wij op vakantie gingen was het kaartje vol en mocht ik voor 25 euro kopen. En wat nog leuker is: je hebt nu aanbiedingen en voor onze oudste was ik nu slechts 12 euro kwijt.
Het was maar één setje wat ik kocht maar toch, de volgende keer is dochterlief aan de beurt.



Ik zet de oorspronkelijke prijs erbij:

Sweater Outfitters Nation: 34,95
Broek Outfitters Nation: 44,99


4 opmerkingen:

Adbox

@mirellaslifestyle