Schoolfoto's 2012

Hallo allemaal,
 
Nou is het alweer veel te lang geleden dat ik langs ben geweest om een berichtje te plaatsen.
 
Hier gaat alles goed, Jimmy is de 27ste 2 jaar geworden 2 JAAR ALWEER de tijd vliegt gewoon voorbij.
Hij is lekker verwend.
Donderdag was de laatste schooldag en toen heeft Tristan getrakteerd want meneertje wordt 12 juli alweer 9 jaar, ja ongelooflijk ik ben mama van een 9 jarig kind pffff.
 
Ook hebben we nu prachtige schoolfoto's het zijn geen standaard schoolfoto's, ik ben er echt zo trots op.
 
Tristan is vandaag met opa en oma Schulte naar de bioscoop geweest, hij is naar ice age 4 3D geweest, nu blijft hij een nachtje bij opa en oma logeren.
En jaja morgen komt Yoan alweer, Yoan komt 8 weken bij ons, ik ben benieuwd hoe het zal gaan want 8 weken is best lang.
We zijn nog aan het kijken hoe hij mee kan naar Texel, ik heb in ieder geval al wat dingetjes geregeld voor leuke dagjes uit met elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle