Jimmy Part?

Ik ben gestopt met tellen.
Jimmy blijft maar ziek zijn, nu lopen zijn oren WEER, dan heeft hij hier pijn, dan weer daar pijn, niet willen eten, vandaag heeft hij maar 5 slokjes gedronken en ga zo maar door, ik weet het niet meer met hem, je wordt zo onzeker als moeder.
Vandaag ben ik weer naar de huisarts gegaan, ja zijn oren zijn weer onrustig, verder is hij in orde, ik heb het nu wel voor elkaar gekregen dat er bloed gaat worden geprikt.
Voor zijn oren krijgen we druppels, ja dat wordt weer een gevecht omdat het zo zeer doen, mijn arme kleine man.
Toen Jim in april werd geholpen dachten we, vanaf nu zal het beter gaat, hij zal niet zo snel meer ziek zijn, maar helaas is dat dus gewoon helemaal niet waar.
De huisarts verwacht niet dat er iets uit het bloedonderzoek zal gaan komen, maar ja dan ben ik in ieder geval wel gerust gesteld dat er niet iets ernstigs is of zo.
Anyway het zal wel weer worden vervolgt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle