Dagje Zwemmen

De kinderen roepen er alweer een paar maanden om, wanneer gaan we zwemmen?
Wij hebben zin om te zwemmen!
Nu om het einde van de vakantie zijn we als verrassing gaan zwemmen, en opa en oma gingen gezellig met ons meesmiley
Jim die het hardste riep dat hij wilde zwemmen vond het water toch wel een beetje eng en wilde er dus niet infrown
Ik nam hem op mijn arm en we gingen het water in, hij hield mij heel stevig vast en ik mocht hem niet los laten, hij bleef met zijn benen om mij heen geklemt op schoot zitten.
En ineens toen ik me water ging spetteren kwam hij los en was hij ook niet meer uit het water te slaan, we wilden even een broodje eten en wat drinken aar daar had Jim toch echt geen tijd voor.
Inge was zoals gewoonlijk een duikboot, ze had knal rode ogen, madam kan echt alleen maar onder water zwemmen, tuttebel.
Tristan was niet bij opa weg te slaan want die nam hem steeds op zijn nek,Op een gegeven moment ging Tristan bij mij op mijn nek en opa nam mij weer op zijn nek, een leuke toren van 3 personen, dat was voor Tris natuurlijk helemaal het einde.
Na het zwemmen hadden we nog een kleine verrassing voor de kids en dat was eten bij de Mac.
Het was een TOP dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle