Confession: Mijn (rare) gewoonten/rituelen

Op de site van Sas van "I live for my dreams" kwam ik een leuke blog tegen over confessions.
Iedereen heeft zo wel zijn eigenaardigheden.
Ik heb dat natuurlijk niet, want ik ben gelukkig normaal haha.
Nee, ik heb ze natuurlijk ook en ik wil er een paar met jullie delen.



Op Facebook reageer ik het liefst met grappige plaatjes zoals hierboven i.p.v zelf mijn tekst te tikken:
Ik heb echt een apart mapje met allemaal plaatjes waarmee ik op fb reageer.
Planten gaan altijd dood bij mij:
Ja, echt altijd! Al geef ik ze 1, 2, 3, 4, 5x per week water, ze gaan gewoon dood.
Misschien moet ik met ze gaan praten?
In de winkel pak ik nooit het eerste product of artikel:
Nope, ik pak altijd degene die er tussenin staat. Waarom weet ik niet, het is gewoon een tik ofzo.
Ik doe dit ook met kleding en boekjes.
M&M's sorteer ik op kleur en grootte voordat ik ze eet:
Ik kijk eerst van welke kleur het minste in mijn schaaltje zit, dan op grootte, dan eet ik eerst de kleinste van de kleur waar het minste in zit, en zo naar de grootste, en zo doe ik dat bij elke kleur tot het op is (snap je hem nog)?

Ik kijk altijd op mijn mobiel hoe laat het is:
Om vervolgens nog niet te weten hoe laat het is! Welkom in de 20ste eeuw, pfff...
Als ik in de auto op de bijrijdersstoel zit, rij ik altijd mee (terwijl ik degene ben die de brokkenpiloot is!):
Heel erg vervelend... Ik roep altijd "kijk uit, niet te hard, pas op!" Heel vervelend voor mijn man, eigenlijk kan ik beter zelf gaan rijden in plaats van ernaast zitten. En zelfs dat kan ik eigenlijk beter niet doen, want van ons twee ben ik de brokkenpiloot! Nog vervelender voor mijn man: ik zeg/roep alleen maar dit soort dingen, verder ben ik vrijwel muisstil in de auto, whahaha ;-)
Zo, en nu jullie. Wat is jullie gekke gewoonte? of ben je net als ik "normaal" :P
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle