Update audiologisch centrum Jim

En dan hadden wij vandaag het logopedisch onderzoek voor onze Jim.
De vrouw die Jim hielp was echt heel lief.
Het onderzoek zou 2 uur in beslag nemen, wow best wel lang voor zo'n klein ventje vind je niet?
Maar goed, het eerste gedeelte ging goed, later was Jim er eigenlijk wel klaar mee, hij lette niet meer op, deed boekjes dicht en riep KLAAAAR, de logopediste bleef rustig, en ze zei ga maar even 10 minuten pauze houden, dat was even feest voor Jim hij kon weer alles doen wat HIJ wilde haha, even lekker rennen, drinken en wat eten, ja daar had ik wel rekening mee gehouden.
Na 10 minuten gingen we weer verder met het onderzoek, maar nee Jim was het wel zat, gelukkig duurde het toen allemaal niet lang meer.
En toen ging ze de score uitrekenen en deze was schokkend, het was een klap in mijn gezicht en ik (wij) hadden dit totaal niet verwacht, hij had de laagste score die je maar kon halen.
Jim zit qua taal op het niveau van een kind van twee en een half jaar.
En nu? ja nu krijgt hij een psychologisch onderzoek, dan gaan ze kijken of hij met alles twee en een half is, nou ik bereid mij wel voor, ben bang dat ook dat slecht nieuws gaat worden.
Maar aan de andere kant denk ik het komt wel goed, ik wil hem ook echt gewoon nog een jaartje laten peuteren, tegenwoordig mag een kind geen kind meer zijn, in groep 1 beginnen ze al met engels, laat ze lekker eerst even hun eigen taal leren toch?
Maar goed, ik heb ook natuurlijk een filmpje (vlog) van Jim
Wil je mijn vlogs ook volgen? vergeet je dan niet te abonneren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle