Op de glijbaan

Vandaag is Jim weer bij de peuterspeelzaal geweest, het is nu de 6e keer en gelukkig gaat het nu goed, voor het eerst hoefde hij niet te huilen
En hij heeft weer wat geleerd, hij kan nu puzzelen, van die puzzelfiguurtjes die je in zo'n bord moet doen.
2x voor moeten doen en toen kon hij het zelf, je moet alleen aanwijzen waar hij in moet en een beetje helpen met draaien.
Ook zijn spraak wordt nu steeds beter, hij zegt als hij iets krijgt nu ook dank je wel mama, oke hij slikt de helft in MAAR je hoort de woorden wel een beetje.
Vandaag kwam ik Jimmy ophalen en zoals elke keer waren ze lekker buiten aan het spelen, jim heeft de glijbaan nu helemaal ontdekt wat een pret, hij wilde ook eigenlijk niet mee naar huis, hij had het zo naar zijn zin.
Ik heb er een filmpje van gemaakt, deze zal ik zo even uploaden.
Het gaat wel vreselijk snel allemaal, hij wordt voor mijn gevoel doordat hij nu steeds meer doet en zegt groter.
Het lijkt erop dat hij nu ook een beetje zindelijk wil worden, hij vond het nooit erg als hij een poepluier had maar nu komt hij met een luier naar je toe en zegt mama poet bah!
En ja dan wil hij echt direct verschoont worden.
Mijn kleine baby wordt echt een grote jongen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle