Peuterspeelzaal

Gisterenochtend liep ik door de ah samen met Jim, opa heeft hem geleerd dat er bij de kaas altijd kaasblokjes liggen en bij de worst plakjes worst, dus wij lopen altijd dezelfde route anders begint Jim te gillen en huilen
Gisteren eerst langs de kaas en voor de zoveelste keer stikte Jim bijna in het eten, dit gaat nu al een maand zo dus ik dacht bel de huisarts maar misschien dat zijn keelamandelen te groot zijn dacht ik, maar dit is dus niet zo, we moeten naar de logopedist en die gaat dan kijken hoe zijn slik reflex is.
Wordt Vervolgd!
Sinds 9 januari gaat Jim naar de speelzaal, ik zie hem met sprongen vooruit gaan qua praten en ondernemen, hij vind het nu heel leuk om te kleuren en te verven.
Vorige week heeft hij voor het eerst gekleid, eerst zei hij steeds ahhhh bah, hij wist niet wat het was, zijn juf heeft er toen een auto van gemaakt en ja toen was het natuurlijk helemaal goed kleine auto fan.
Als de auto rai er weer is gaat Jeroen er samen met mijn vader, Tristan en Jim heen
Ik denk dat Jim dan echt helemaal gek wordt, als je nu gaat wandelen roept hij de hele tijd ohhhh AUTOOOOOO, ohhhh toe toet hihi poppie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle