Jim & CB

In november ben ik met Jim naar het cb geweest, en omdat hij klein is en achter liep met zijn spraak moest ik er nu weer heen met hem.
Sinds hij op de speelzaal zit is zijn spraak met sprongen vooruit gegaan hij zegt nu de volgende dingen
Nkewel mamma (dankjewel mamma)
Cars
Opa
Oma
Auto
Buiten
Nke (drinken)
Eten
Giggen (liggen)
Lamp
Kyra (hond van opa en oma)
Eendje
Poesje
Klaar
Huis
 Er zijn vast nog wel dingen die hij zegt, maar zoals je ziet best nog wel weinig, ook gebruikt hij wel 2 woorden zoals dank je wel mamma.
Hij heeft een VE indicatie gekregen en zal per 1 april 4 ochtenden naar de speelzaal gaan, en nee dat is geen geintje LOL.
Jim eet de laatste weken slecht, hij zit echt in een ik ben 2 en ik zeg nee fase, staat hij naast mij te dansen als ik aan het koken ben en roept hij eten, eten, eten, dan krijgt hij eten ahhh bah en is het natuurlijk weer NEE!
En denk maar niet dat je het erin krijgt hoor!
Maar 's ochtends eet hij pap, 's middags een broodje en en fruit en dan 's avonds een toetje dus hij komt niets te kort, soms wil het weleens helpen als ik na zijn dutje dan maar een potje groente geef ipv zijn fruit maar daar trapt hij natuurlijk ook niet altijd meer in.
Nee meneer is absoluut niet dom.
 Jim is nu 88cm nee niet groot, vandaar dat het nog mijn kleine baby is haha.
En hij weeg net als in november nog steeds 11,5 kg, maar hij is nu kort 2x achter elkaar ziek geweest dus dat verklaard dan weer het gewicht.
 Omdat Jim achter loopt in zijn taal wil ze alles uitsluiten, zijn oren zien er niet helemaal goed uit + sinds zijn geboorte is hij voortdurend verkouden en dat is dan de reden dat ze heb naar een KNO arts wil sturen, misschien dat er net als zijn broer vocht achter zijn oren zit en hij ons misschien ook niet helemaal goed hoort.
Alleen ben ik verdorie vergeten te zeggen dat hij ook steeds stikt in zijn eten, maar dat kan ik dan ook wel tegen de KNO zeggen straks.
 Na het cb hebben we samen even gauw boodschapjes gedaan en toen even door naar oma Klanke om haar weer even op de hoogte te stellen aangezien oma WEL altijd erg belangstellend is in de kinderen, en Jim was zo lief om even voor oma te gaan stofzuigen haha, ja hij helpt je graag van de wal in de sloot.

Je kan mij volgen via Instagram @mirstylez

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle