Nee niet weer!

Vannacht schrok ik ineens wakker, ik hoorde een raar geluid en ik dacht oh ben aan het dromen geloof ik?
Ik hoorde even niets meer, en ineens hoorde ik dat Inge aan het overgeven was, ik dacht gelijk nee niet weer die rot griep in huis.
Tegen de ochtend hoorde ik Inge weer vanuit haar slaapkamer naar de wc rennen.
Maar vanmorgen was er eigenlijk niets meer met haar aan de hand GELUKKIG!
Vanmiddag belde een school vriendje van Inge of ze zin had om te komen spelen, Jeroen heeft haar gauw gebracht en ze heeft het naar haar zin gehad.
Vanavond had Jeroen zin om naar het pannenkoekenhuis te gaan, ik vond het ook wel leuk en mijn ouders gingen gezellig mee.
Met Jim was er thuis niets aan de hand, en ook in het restaurant was er eerst niets, en zo van de een op andere moment voelde hij warm aan en ging hij hangen, en ja hoor toen begon hij over te geven.
We hebben gauw ons eten opgegeten en zijn snel naar huis gegaan, Jim had 38 dus dat viel wel mee, ik heb hem een zetpil gegeven en op bedje gelegd.
Hopelijk is het hier nu wel weer gedaan met de griep, een maand geleden zijn we ook al goed ziek geweest, op Tristan na dan en daar is hij ontzettend trots op haha.
Het is gewoon echt tijd voor de lente!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle