Waterpokken

Ja ja vandaag was het zover, Jim ZOU geholpen worden aan zijn neus en keel amandelen en zijn oren zouden doorgeprikt worden en dan zou hij buisjes krijgen.
Maar zaterdag kreeg Inge de waterpokken, en nu zit ze echt helemaal onder, ze heeft er ook echt pijn aan en is er ziek van, en wat is ze verdrietig dat ze niet naar school mag, Inge houdt echt van school.
Vanmorgen zou Jim dus geholpen worden, maar toch voor de zekerheid belde ik het ziekenhuis op en helaas hoefde hij niet te komen, als Jim de waterpokken krijgt zou hij alleen maar zieker zijn dan nodig is, en ja ook ter bescherming van de andere kindjes natuurlijk.
10 juni is de nieuwe afspraak TENZIJ hij waterpokken heeft, en daar ben ik bang voor want de incubatietijd is 21 dagen, dus zul je straks zien dat ik weer af kan bellen, tenzij ze ingedroogd zijn dan mag hij wel komen.
Zo begonnen de waterpokken zaterdag

Zo zag het er zondag uit

en dit is het vandaag
Inge kwam net nog huilend beneden, er zitten echt een paar gemene pijnlijke waterpokjes tussen maar ik vond het er nu toch alweer een stuk beter uitzien, je ziet dat ze aan het indrogen zijn.
Haar gezicht is wel wat bond en iets opgeblazen echt zo zielig.
Sommige plekken zien er echt vies uit ik ben blij als ze er vanaf is, alleen dan krijgen we waarschijnlijk Jim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle