Je grootste angst

Van iedere moeder is om haar kind te verliezen.
Gisteren werd mijn angst bijna de waarheid. :Verdrietig:
Gisteren  een super gezellig dagje gehad met mijn vriendin, ik kreeg een what's app berichtje of ik zin had om mee boodschappen te doen en daarna lekker een kopje thee bij haar te gaan drinken.
Eerst gezellig de eendjes gevoerd en boodschapjes gedaan, lekker met elkaar tosti's gegeten, en toen wilde de kids allemaal boven spelen, mijn vriendin heeft ook 2 kleine kinderen dus prima Jimmy mag ook lekker boven spelen van mij.
Ineens hoorden we een bonk, dus naar boven gerend, hebben de 2 jongste (Jimmy en de dochter van mijn vriendin die ook 2 is) samen een tafeltje onder het raam geschoven, zijn erop geklommen en Jimmy heeft toen het raam open gedaan.
Maar de redding is geweest dat Jim die handvat vast heeft gehouden waardoor hij weer naar beneden is gegaan en vast kwam te zitten in het gleufje en daardoor het raam op een kiertje bleef zitten.
Vannacht heb ik niet geslapen, het blijft maar door mijn hoofd spoken wat er had kunnen gebeuren, ik zag het als een film steeds voorbij komen.
Jimmy speelt hier nooit boven, maar toch gaan we vandaag beveiliging kopen voor de ramen boven, Jim is zo'n ondernemend jochie, dus we nemen het zekere voor het onzekere, ik ben er liever ruim op tijd bij, en nu zit het me allemaal toch niet lekker, misschien dat ik me wat rustiger voel als we het maar gewoon vast allemaal erop hebben zitten.
Tristan en Inge speelden op Jimmy zijn leeftijd wel gewoon boven, ze hadden ook gewoon hun eigen kamer en Jimmy niet, zijn speelgoed ligt beneden natuurlijk dus dan hoeft hij ook niet boven te spelen.
Maar Tristan en Inge hebben dit soort dingen nooit gedaan, ik hoefde er niet eens aan te denken dat hun het zouden doen, Jim is echt een totaal ander kind, doet echt allemaal dingen die Tristan en Inge niet deden.
Bij Jimmy moet je iedere seconde zijn, en dan denk je een keer okee hij gaat met 2 kleintjes boven spelen er is geen klein spul waar hij in kan stikken het is veilig krijg je dit.
Ik hoop dat Jimmy nog gaat veranderen voordat hij de leeftijd krijgt om buiten te gaan spelen, liever eigenlijk vandaag al, pffff

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle