Kerstdagen 2013

En dat waren de kerstdagen van 2013, het is echt voorbij gevlogen.
Eerste kerstdag hebben we heerlijk met zijn allen uitgeslapen, daarna gezellig met elkaar aan het ontbijt gezeten en de cadeautjes uitgepakt, ristan had ook een spel gekregen geen ja geen nee, dat moest natuurlijk gelijk even worden gespeeld.
Jim ging tussen de middag even zijn middagdutje doen en toen hebben wij met elkaar home alone gekeken de kids vonden het geweldig.
'S avonds zijn we met mijn ouders naar de Griek geweest, we hebben heerlijk gegeten, Jim was alleen erg moe, en ineens werd hij ook hangerig, hij viel ook in slaap, hij voelde behoorlijk warm aan, thuis heb ik hem even getempt en ja hoor WEER ziek, dit is nu al een paar weken aan de gang, ik ga maandag met de huisarts praten, ik wil dat er bloed wordt afgenomen of dat hij naar een kinderarts gaat, het is toch niet normaal dat een kind zo vaak ziek is?
Hij wil weer niet eten, gelukkig drinkt hij nu wel.
2e kerstdag hebben we WEER lekker uitgeslapen, schandalig he? hihi.
We hebben er een heerlijk pyama dagje van gemaakt, met home alone 2, hapjes en een drankje.
En ik heb 2 uur in de keuken gestaan om een heerlijke maaltijd op tafel te toveren, rollade, aardappelgratin en boontjes.
Toe hadden we een overheerlijke pannenkoek met ijs en chocoladesaus, we zaten goed vol.
En nu zijn de kerstdagen alweer voorbij, Tristan slaapt vandaag bij opa en oma, hij zei al misschien blijf ik wel 2 nachtjes ik ben benieuwd.
Morgen ga ik samen met mijn mams naar Amsterdam, ik heb een workshop make-up gewonnen van Rimmel, ik heb er echt zin in.
Inge had een hele mooie jurk aan, ze voelde zich helemaal het prinsesje
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle