Liebster Award Voor MirStylez

Dit is echt zo ontzettend leuk, ik ben genomineerd voor de Liebster Award door Mijn Gezonde Leven
Ik ben echt nog nooit genomineerd dus dit is wel een keer leuk hoor!
Deze nominatie is voor mensen die minder dan 200 volgers hebben
Hieronder staan de vragen van  mijn gezonde leven die ik heb beantwoord.
1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben in 2004 begonnen met bloggen ik was zwanger van mijn dochter en wilde alles vast leggen van mijn gezin en ons leven.
Maar nu ben ik meer een vlogger, deze blog heb ik erbij omdat ik het bloggen soms nog wel leuk vind.
2. Waar gaat je blog over?
Mijn blog gaat voornamelijk over ons leven als gezin en wat wij meemaken

3. Wat wil je het liefst met je blog bereiken?
Doormiddel van mijn blog hoop ik meer aandacht te krijgen voor mijn vlogs, vloggen is niet echt bekend in Nederland, ja onder de beauty vloggers, maar wat ik doe met mijn "reality show" ik niet bekend hier.
4. Wat zou jij van je lezers willen weten?
Hoe ze op mijn site zijn gekomen en wat ze van mijn vlogs vinden
5. Wie inspireert je?
Ik ben geïnspireerd door de Amerikaanse vloggers, het is daar echt razend populair, sommige zijn gewoon beroemd, maar ja in Amerika kan alles he haha
6. Wat doe je in het dagelijkse leven?
Ik ren en vlieg, ik ben vrouw, moeder, huisvrouw, werknemer (in de zorg), kok ik ben echt van alle markten thuis haha
7. Waar droom je van?
Ik heb alles wat mijn hartje begeert, ik ben gelukkig, heb een lieve man en 3 prachtige kinderen, maar heel stiekem hoop ik toch wel meer bekendheid te krijgen met mijn vlogs.
8. Hoe zou je je zelf omschrijven?
Bezig bijtje, soms een kort lontje, onzeker
9. Wat moet iedereen absoluut van je weten?
Poeh dat is een lastige, altijd moeilijk om iets over jezelf te verzinnen haha.
10. Welke bloggers volg jij op de voet?
Kelly van Waas (mama van Jenthe)
Miss Lipgloss
Mamoesjka
In a flow around the world
11. Wat is je guilty pleasure?
Chocolade eten, eigenlijk moet ik dat vermijden ik kom daar zo snel van aan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle