Surprise!

Geheel onverwacht zijn wij dit weekend weg geweest.
Donderdag had ik via vakantieveilingen op een weekendje weg geboden naar Limburg, vakantiepark de Berckt in Baarlo, en ik was de enigste bieder dus had ik gewonnen.
Vrijdag middag kon Jeroen gelukkig eerder naar huis, alleen voor maandag kreeg hij helaas geen vrij.
De kinderen waren echt dolblij met deze verrassing, we gaan eigenlijk nooit zo tussendoor weg, alleen de zomer vakantie als het kan, daar zijn wij al blij mee, dus dit was echt een SURPRISE voor ze.
Mijn ouders kwamen zaterdags aan want mijn vader had een late dienst die moest tot 23 uur werken.
Zaterdag hebben we even boodschappen gedaan en zijn we met zijn allen gaan zwemmen.
'S avonds gingen we uiteten, ze waren ons vergeten en dus duurde het gewoon 3 uur voordat we eindelijk aan het hoofdgerecht zaten, we waren eigenlijk best wel boos, we kregen een drankje van het huis en het dessert hoefden we ook niet te betalen.
Zondag zijn we naar Steyl geweest en hebben we een klooster bezocht, we hebben een kaarsje aangestoken voor al onze dierbare die zijn overleden.
Bijzonder om eens een kapel te zien en om een kaarsje aan te kunnen steken.
Tristan was ook erg onder de indruk.
Daarna zijn we doorgereden naar Venlo en hebben we eerlijk geshopt, we hebben wat gegeten en toen nog even gezwommen.
En 's avonds hup naar huis.
We hebben echt zo van elkaar genoten, heerlijk om er gewoon eens onverwachts tussenuit te kunnen gaan.
Willen jullie de vakantie filmpjes zien? klik dan hier



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle