RECEPT: Banaan/Havermoutkoekjes (SUIKERVRIJ)

Zoals de meeste van jullie wel weten ben ik een health freak en doe ik ook de opleiding voedingsdeskundige.
De laatste tijd heb ik echt last van eetbuien en wil ik zo graag lekker eten, het was ook al een tijdje geleden dat ik lekker aan het bakken was geweest en dus dacht ik weet je wat? ik ga lekker suikervrije koekjes maken, heerlijk als tussendoortje want ja de havermout vult natuurlijk wel.
Dit recept is echt ontzettend makkelijk, ik denk dat de meeste van jullie de ingrediënten in huis zullen hebben.
Nodig:
100gr havermout
2 bananen
1 eetlepel lijnzaad
1 1/2 eetlepel rauwe cacao
mespuntje vanille (zonder suiker)
En entueel wat noten of kokos
Bereiden:
Prak de bananen ik een kom fijn.
Doe alle ingrediënten erbij en even goed roeren.
Verwarm de oven voor op 200 graden
Neem je bakplaat en bedek deze met bakpapier
Pak een lepel en maak de koekjes, beetje platdrukken en een koekjes vorm maken.
Doe nu de koekjes voor 15 minuten in de oven, zijn de koekjes nog niet goed doe ze dan nog even 5 minuten in de oven,
Lekker makkelijk hé?
Eet Smakelijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle