100 Happy Days #2 l Woezel Drama



Jimmy heeft al vanaf dat ik zwanger was van hem een Woezel muziekdoos, het was een goede keus om die te kopen want hij is gek van Woezel & Pip.
Eergisteren deed Jeroen hem aan en toe bleef het touwtje hangen, hij is dus stuk.
Ik gisteren dus samen met Jimmy op pad voor een nieuwe muziekdoos, maar nergens kon ik Woezel vinden.
Ik op internet kijken maar helaas die muziekdoosjes zijn er dus niet meer.
We hebben een andere gevonden met aan de ene kant Woezel en aan de andere kant Pip, maar denk maar niet dat hij die wil hoor.
In ieder geval Jim genoot er wel van om alleen met mama op pad te zijn, en ja mama genoot er ook zo van, we hebben nog voordat ik moest gaan werken met elkaar geknuffeld, Jim pakte mij zo stevig vast met die kleine armpjes, wat hou ik toch van mijn 3 mooie schatjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle