100 Happy Days



Jullie zullen het vast al wel vaker zijn tegen gekomen #100happydays.
Ik dacht altijd joh onzin! maar na een paar keer het tegen te zijn gekomen en erover te hebben gelezen dacht ik hé daar moet ik ook aan mee gaan doen!
Ik kijk altijd naar een ander, een ander lijkt altijd meer geld te hebben, een ander lijkt altijd meer te kunnen, een ander lijkt altijd meer te hebben, en ja daar moet ik mee stoppen.
Ik heb 3 prachtige kinderen, ik heb een lieve man, ik heb een eigen huis, met eigen spulletjes erin, we hebben geen schulden, we gaan weer lekker op vakantie, en het aller belangrijkste we zijn GEZOND!
Ja oké we hebben moeilijke tijden gehad, Jeroen is 2x zijn baan kwijtgeraakt en geloof me dat hakt erin, en zeker financieel, maar toch zijn we er redelijk uit gekrabbeld.
Ja Jeroen raakt per 1 mei waarschijnlijk weer zijn baan kwijt, dit omdat zijn contract voor de 3e keer is verlengt, maar we zijn GEZOND! en GELUKKIG!
Dat is het belangrijkste, je moet niet naar een ander kijken, ze kunnen zich mooier voor doen dat het is.
Dus daarom ga ik eraan mee doen, 100 dagen lang bewust foto's maken van geluksmomenten en daarna moet ik als het goed is niet meer zo naar anderen kijken, maar moet ik zien dat ik zo gelukkig en gezegend ben met wat ik heb.
Oké laten we gaan beginnen, hier is foto nr 1.
Vandaag waren Jeroen en ik beiden vrij, heerlijk even met zijn 5jes, echt dat was zo fijn, ik werk momenteel erg veel voor mij doen, 3 weekenden achter elkaar gewerkt afgelopen weken, nu alleen vandaag vrij, ja oké ook wel het weekend alleen dan moet Jeroen zaterdag weer werken.
Dus vandaag lekker met zijn vijven thuis, de 3 mannen zijn naar de kapper geweest, even lekker kort voor de vakantie.
We hebben bij de kapper even een lolletje gemaakt met Tristan, alles was al geschoren behalve de voorkant en zijkant, dus ik zei tegen Tristan, joh we laten het zo!
Ja Tristan was het er niet echt mee eens haha.
Mijn eigen hashtag op instagram is #100happydaysmirstylez

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle