100 Happy Days #3 druk, druk

Ohhhh ik ben echt verschrikkelijk druk, ik wilde eigenlijk elke dag ook hier op mijn blog de foto plaatsen maar dat red ik gewoon niet.
Door de vakantietijd werk ik enorm veel, en ja je wil eigenlijk ook dingen doen met de kinderen maar zelfs dat gaat niet eens, ik werk echt bijna elke dag.
Cliënten zeggen zelfs dat ik er moe uit zie, en je krijgt te horen ben je er alweer? heb je een 100 urige werkweek ofzo?
Tsja je zou het bijna wel denken.
Maar alleen vanavond nog en dan even 3 weken NIKS!
Alleen jammer dat het voor je gevoel een eeuwigheid duurt voor je vakantie hebt, en je vakantie voor je gevoel maar een weekje duurt haha.
Maar nu klaar met het gemekker en op naar de foto's van mijn 100 happy days, haha eerst klagen en dan nu 100 happy day geweldige blog dit :-P
Dag 3
Mijn 2 knappe mannen samen <3
Dag 4
Vandaag bij Jeroen zijn oma geweest, Jimmy wilde ik daar op de foto zetten, hij kijkt echt van heb je haar weer met haar foto's
Dag 5
De 2 broers samen, knappe mannen
Dag 6
Vandaag vond ik een mooie verassing in de bus, Jeroen vond dat ik een beschermhoesje nodig had voor mijn telefoon, wat een prachtige verassing, nu heb ik mijn gezin iedere dag bij mij
Dag 7
Ja dit is eigenlijk minder leuk, Tristan klaagde over kiespijn, we gaan bijna op vakantie dus ik dacht gelijk die tandarts bellen, onze tandarts was op vakantie dus ik moest naar een vervanger, maar gelukkig een hele lieve tandarts die Tristan alles goed uitlegde.
De melkkies kon niet worden geboord, het gat was zo groot, dus hij ging de natuur een handje helpen met wisselen en de kies moest worden getrokken.
Tristan gaf geen kik, hij was wel zenuwachtig maar hij zei was dat alles? ik voelde er niets van, wat een kanjer.
Er zijn mensen die zeggen en jij als moeder maakt daar een foto van?
Uhmmm ja het is een herinnering voor later, en we willen laten zien hoe trots we op hem zijn.
Dag 7
Even heerlijk mammatijd, lekker mijn nagels laten doen, deze keer eens wat anders dan anders en we maken het gewoon geel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle