FF vakantie


Zoals jullie merken is het hier de laatste weken wat stiller. Het is natuurlijk vakantietijd, echt waar joh! Nou, dat wisten jullie vast nog niet :-D
Nu even zonder dollen... Nu het vakantie is voor de kinderen steek ik daar veel tijd in en ik werk ook nog heel veel, en ja, ik val ook nog eens aardig wat in omdat er gaten in het rooster op mijn werk zijn. Maar ja, dat levert weer extra centen op!
Binnenkort gaan wij ook nog lekker op vakantie. Mijn ouders komen bij ons in huis voor onze hond en daar zijn wij zo blij mee, het geeft ook rust dat er iemand in huis zit terwijl je weg bent.
Morgen nog een ochtendje werken en dan is het klaar voor mij. Na zoveel werken ein-de-lijk even 3 weken rust. Maar dat geeft mij ook ineens wat angst. Waarom? Ik heb afgelopen maanden zoveel gewerkt, soms 30 uur en nu zal ik ineens de rust gaan krijgen. Niet werken, geen wekker, echt even helemaal niets! Natuurlijk wel lekker, maar toch angstig, omdat ik de laatste tijd niet helemaal goed in mijn vel zat door het vele werken. Stress omdat mijn man geen werk heeft, hoe we het moeten gaan doen? De vakantie, kunnen we wel gaan, redden we dat wel? Ja, veel stress levert dat op voor mij.
Dan hadden de kids weer zomerschoenen nodig, zwemkleding te klein, oh sjips, kids scheuren uit hun ondergoed, ja joh kan er ook nog wel bij, pfff...
En ja, soms wil ik ook weleens wat voor mijzelf kopen. Ik heb voor de vakantie toch gewoon een mooie bikini gekocht, want door het sporten heb ik een maatje minder :-D Maar ja, dan voel ik mij weer schuldig dat ik dat heb gedaan.
Anyway, ik moet maar weer ophouden met mijn geklaag!
Als de kids weer naar school zijn kom ik hier weer helemaal terug. Nu op vakantiemodus blog ik wanneer ik zin heb, maar straks kakel ik jullie weer de oren van de kop haha.
Gaan of zijn jullie al op vakantie geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle