I did it! 7,5km hardlopen


Oh oh oh, wat heb ik getwijfeld of ik eraan mee zou doen, de  Henschotermeer-games!
In eerste instantie dacht ik dat ik niet mee kon doen, want ik zou een late dienst hebben. Maar nee, ik bleek geen late dienst te hebben! Aantreden dus!!
Ik doe nu een maand mee aan de bootcamp en soms doe ik het zelfs 3x in de week (ja ik liep daarvoor wel 2x in de week 5 a 6 km hard, lekker op eigen tempo), maar ik twijfelde of ik dit wel aan zou kunnen...
Ah ja joh, dat wordt dan mooi je eerste keer 7,5km...  Top toch?!
Hmmmm, ach, oké, lak eraan hebben, ik doe het voor de fun, super leuk om eens mee te maken.
Mooie voorbereiding voor de 20km in Disneyland haha.
Vandaag was het zover. Met een clubje van acht konden wij mooi mee doen aan de estafette, eerst de één 2,5km, aantikken en dan moest de ander, dus 3x 2,5km.
Als ik naar de indoor-bootcamp ga loop ik het weleens. 2,5km? Appeltje eitje zou je denken en zeker als je soms 6km aan één stuk door loopt. Nouuuu, het viel mij dus toch best vies tegen!
Vooral de eerste ronde... Je loopt eerst met de groep mee (en dan ik met mijn korte pootjes... dat is geen doen). Al gauw mijn eigen tempo opgepakt en de laatste ronde ging echt goed! Ik zat er net lekker in en toen was het afgelopen haha.
Echt waar, ik heb ervan genoten. Op naar het volgende evenement. Emiclaerloop, Hooglandsdorpsfeest? We gaan het meemaken :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle