Weekendje Rome



Ohhhhh... Het is schandalig lang geleden dat ik voor het laatst een blog heb geplaatst. Ik ben druk bezig met het opzetten van mijn eigen bedrijf.
Sinds 1 oktober werk ik volledig vanuit huis. De kinderen vinden het echt geweldig en genieten volop van mijn aanwezigheid thuis. En ik geniet natuurlijk ook!

Afgelopen weekend had ik mijn eerste business-trip en wel naar Rome. Daar heb ik het hele weekend een conventie gehad, en wat was dat inspirerend, echt! We hebben er met het hele gezin van genoten.
We verbleven in een superdeluxe hotel (Marriott).
Veel van Rome hebben we helaas niet gezien ivm de conventie en slecht weer, maar toch genoten. Alleen al het samenzijn met het hele gezin was al super.



Jim heeft voor het eerst gevlogen, WOW dat was gaaf! Behalve de landing in Italië... Volgens mij was de piloot niet goed uitgeslapen, want op het laatste moment werd de landing ingezet met als gevolg hard op de grond komen, niet op alle wielen tegelijk en dus een enorm gewankel en geschud. Maar goed, we leven nog :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle