Het is weer zover

Ja hoor het is weer zover, vanmorgen werden we wakker, Jimmy hoestte en daar kwam het, lekker overgeven, yep Jim is WEER ziek!

Ik vergeet steeds het ziekenhuis te bellen voor de KNO arts, maar nu hing ik om 8 uur gelijk aan de telefoon, volgende week donderdag kunnen we al terecht, ik ben echt ontzettend benieuwd wat ze gaan zeggen.
Toen de kinderen naar school waren heb ik Jim weer in bedje gestopt, en weer begon hij over te geven.
Om half 10 sliep hij en hij werd pas om 15.30 uur wakker.
Ik heb al 3 wasjes van hem alleen weggewerkt pfff alles boven stinkt enorm.
Vanmiddag liet hij een poepie, luier vol en het liep er zo uit, ja lekker nog meer stank boven, ik heb echt alle ramen boven tegenover elkaar open gezet om te luchten haha.
Ach hoop toch echt dat het snel allemaal voorbij is voor dat ventje.

En wat hebben ze mama toch ontzettend nodig als ze ziek zijn, het is echt mama voor en mama na, en lekker hangen.


Foto's zijn gemaakt met mijn mobiel
je kan mij volgen op instagram via @mirstylez

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle