Ziekenboeg part zoveel

Het is hier echt drama, de nacht van vrijdag op zaterdag begon Tristan ineens over te geven, zaterdag leek alles wel weer goed.
De nacht van zaterdag op zondag ben ik ziek geworden, overgeven en al, ik ben 's ochtends toch gaan werken maar bij de laatste 2 clienten lukte het mij niet meer en ben ik naar huis gegaan.
'S middags begon Tristan weer over te geven en ook Jeroen was hondsberoerd.
alleen Inge voelde zich nog top gelukkig.
Maandag heb ik mij toch echt ziek moeten melden, dit was nu de 3e keer en mijn contract loopt op 1 juni af dus ik knijp hem nu wel, maar ja ik kan er niets aan doen, ik ken dit van mezelf ook niet, dit is gewoon echt een enorme rot griep die steeds terug komt.
Jimmy is echt een drama, sinds donderdag aan de diarree, vannacht begon hij ineens WEER met overgeven, ik bel sinds maandag al de huisarts maar ze blijven erbij het is een griep, hij drinkt nog, hij is allert dus uitzieken.
En ik als moeder wordt alleen maar onzekerder, want het is bij hem al sinds begin april aan de gang.
Morgen moet hij naar het ziekenhuis voor zijn keelamandelen, mss heeft hij wel weer een oorontsteking zit ik steeds te denken.
Ik hoop in ieder geval dat de ellende hier snel voorbij is!
Eindelijk begint het mooier weer te worden, dus weg met die rot griep/virus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle