Nieuwe stappers

Gisteren bracht mijn moeder Jim naar de speelzaal gebracht, ze vertelde dat Jim af en toe raar liep, dus ik voelde even of Jim zijn schoentjes nog wel past, zijn grote teen zat tegen de voorkant aan dus tijd voor nieuwe schoentjes.
'S middags toen ik Tristan en Inge naar school had gebracht ben ik gelijk doorgereden naar Hoogland, dat zit mijn favo schoenenwinkel.
Jim vond het maar wat prachtig om de schoenen te passen, elke keer rende hij door de winkel heen.
Jim is nog een klein ventje dus veel schoenen vond ik wel erg grof staan, hij leek dan echt enorme voeten te hebben echt geen gezicht (vind ik)
Maar we hebben stoere voorjaarsstappers gevonden hoor, hij is er echt trots op.

Ik heb ook weer voor veterschoenen gekozen, dubbele knoop erin en hij krijgt het niet los LOL.
Ik had een paar gepast met klitteband maar die trok in in de winkel al los, nou dan weet ik het wel, dan zijn we ze binnen de kortste keren kwijt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle