Henschotermeer

Gisteren hebben wij echt een heerlijk dagje aan het Henschotermeer gehad,
Inge moest de ochtend nog naar school toe, om 12.45 uur toen Tristan weer naar school was heb ik mezelf, Inge en Jim vast ingesmeerd met zonnebrand, de spullen in de auto geladen en mijn vriendin Melissa en haar dochtertjes Farah en Daliyah opgehaald.
Lekker een stukje auto gereden met K 3 aan, en de mama's zongen uit volle borst mee, tsja ook wij kunnen de liedjes uit onze hoofd mee zingen haha.
Aangekomen wilden de kinderen natuurlijk gelijk het water in duiken.
Het water was echt nog wel koud maar dat maakte voor Inge niets uit ze is een echte duikboot.

Jimmy zag het water en riep gelijk douche, ja overal waar water is, dat is voor hem douche, ik vind het wel schattig klinken, ik geniet nog van zijn eigen taaltje want ik denk dat wanneer hij is geholpen dat hij dan een enorme spurt zal gaan maken en straks echt normaal NL zal praten, hij hoort ons slecht en zichzelf natuurlijk ook, dus de ontwikkeling blijft nu echt enorm achter.
Jimmy is zijn "douche"
Ik ben wat verbrand op mijn rug, deze had ik natuurlijk niet ingesmeerd, gelukkig valt het mee, er zitten nog net geen blaren op hihi.
En nu is het de komende 5 dagen werken, gelukkig wordt het nu iets minder warm, en na die 5 dagen werken mag het weer wat warmer worden 
Bij mij thuis hebben we nog met elkaar patatjes gegeten, en toen gauw douchen en naar bed, kids waren echt uitgeteld.
Hier nog een paar leuke foto's
Daliyah
Farah
Mijn vriendin Melissa
En nog 1 van mij met Jimmy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle