Dagje Zoetermeer

Vandaag zijn we gezellig naar Zoetermeer geweest, mijn zus was de 26e jarig en maandag is mijn schoonzus jarig dus dat werd gevierd.
Ondertussen had ik ook nog een fotoshoot met de zoon van mijn schoonzus en zijn vriendin.
Het was echt een ontzettende leuke shoot, ik moet zeggen volwassenen gaan mij makkelijker af dan baby's, het is zoveel makkelijker, kinderen doen altijd lekker hun eigen ding of ze hebben hun dag niet en huilen alleen maar.
Tristan was ook mee met de shoot, die heb ik ook een paar keer leuk op de foto staan, vaak wil hij niet op de foto dus nu heb ik weer een paar mooie erbij voor later 

En dan nog even een mooie foto van de shoot
'S avonds hebben wij nog een heerlijke bbq gehad, we hadden mazzel met het weer dat dat kon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle