Terrible two's

Tsja, we zitten nog steeds in de ik ben 2 en ik zeg nee fase, oftewel de peuterpubertijd, op het ogenblik is Jimmy nu gewoon echt niet leuk meer, hij is enorm aan het donderjagen en is zijn grenzen enorm aan het verkennen.Het is echt verschrikkelijk vermoeiend, ik ben zo blij dat hij zijn middagslaapje nog doet want dat heb ik echt nodig.
Vandaag gaf ik Jim drinken uit een beker met een rietje, is zet het op tafel en hij pakt de beker en gooit hem zo om.
Auto's gooit hij tegen het beeldscherm van de tv aan, niet dat hij driftig is hoor, nee het is gewoon leuk om te doen.
En als je schoenen aan wilt doen gaat hij lekker op zijn buikje liggen want dan lukt het niet, luier verschonen ook een rampenplan, lekker trappen, wordt je boos denkt hij dat het ook een spelletje is en gaat meneer gewoon door.
En ook overal op klimmen, op het aanrecht, op de kasten pfff verschrikkelijk.
Nu ben ik online op zoek naar de peuterpubertijd, helaas gaat dat meestal over driftbuien en die heeft Jim niet, uhmmm laat ik maar zeggen NOG niet want dat zal ook nog wel komen.
Jim is echt zijn willetje aan het doordrijven, ja soms met hard gillen, maar hopelijk blijven die driftbuien toch echt uit!
Tips zijn altijd welkom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle