Dagje Scheveningen

Het was vandaag weer prachtig weer en het is de laatste vakantiedag voor ons, dus wij dachten laten we lekker naar het strand gaan in Scheveningen.
We zijn er lekker vroeg heen gegaan, het was nog rustig dus er was genoeg plek.
Jim vond het echt doodeng bij de zee, eigenlijk wel logisch het is toch wel wat groter dan een leuke zwembad hihi, dus voor Jim geen dagje strand meer maar lekker naar het zwembad.
 Inge en ik waaghalzen gingen gelijk het water in, ohhhhh wat was het koud, hand in hand liepen we steeds een stapje verder, steeds kwam er natuurlijk een golf die ons steeds natter maakte, uiteindelijk waren we erdoorheen en durfden we allebei helemaal onder water te gaan.
Inge genoot ervan, gezellig moeder/dochter momentje.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toen we thuis waren hebben we ons snel gedoucht en zijn we als verassing naar het pannenkoekenhuis gegaan.
En toen we er net 5 minuten zaten keek ik op mijn telefoon en was ik 10 x gebeld door een van mijn ouders, ik belde terug en mijn moeder nam op, ja ze komen zo voor papa, oh wat dan, hij heeft pijn op zijn borst.
Mijn moeder zei eet maar gewoon en dan kom je maar.
Ik heb mijn pannenkoek naar binnen gewerkt en ben gauw naar het ziekenhuis gereden, mijn vader bleek boezem fibraties te hebben.
De volgende ochtend moest hij terug komen en kreeg hij een stroomstoot, toen was alles weer goed en mocht hij weer naar huis gelukkig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle