Toscane, Italië 18 augustus tot 1 september 2014

Zo dan, Tristan, Jim en Jeroen kijken nu naar Turbo, Inge is met een vriendin en haar ouders naar het bos, en nu heb ik dan even de tijd om achter de laptop te kruipen voor een verslagje van onze vakantie in Italië.
De reis viel mij tegen, het stukje naar Zwitserland niet hoor, dat hebben wij en 6 uurtjes gedaan, daar zijn we blijven slapen en de volgende dag om 8.00 uur door naar Toscane.
Ik dacht dat het stukje van Egerkingen (daar verbleven wij) naar de Gotthardt tunnel korter was, tenminste zo leek dat vorig jaar haha.
Toen waren we eindelijk de grens over in Italië, dat vond ik toch wel het ergste tegen vallen, pfff we hebben gewoon vanaf Zwitserland nog 8 uur moeten rijden, dat hadden wij echt niet verwacht.
Maar wij waren niet de enige, na met verschillende mensen te hebben gepraat op de camping vonden zei het toch ook behoorlijk tegenvallen die rit.
Maar toch na lang rijden heb je ook echt wel wat, wat een super omgeving, er is zoveel te zien dat we zeggen we MOETEN terug, misschien volgend jaar, het jaar erop het maakt niet uit het moet!
We hadden nog zoveel meer willen zien, zoals de Ferrari fabriek, ik had dat graag met de jongens willen bekijken, maar ja we moesten ook andere dingen zien en dan moet je kiezen, Italië is duur dus je kan echt niet alles doen.
Wij hebben Florance, San Gimignano, Pisa en Luca bezocht, San Gimignano was echt het mooiste, de Chiantie streek, wauw echt zo ongelooflijk mooi, en wij liepen steeds verder omhoog en daardoor werd het uitzicht steeds mooier, je kan het bekijken in onze vlog hoe mooi het is.
Ik ben nog lang niet klaar met de foto's, maar hier hebben jullie alvast wat.
Binnenkort zal ik meer plaatsen, wij hebben elke dag een vlog gemaakt, dus je kan genieten van wat wij hebben gezien in de vlogs.
Foto's kan je ook zien via onze instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle