8 dingen die ik doe op een vrije dag

Bij één van mijn favoriete sites genaamd "I live for my dreams" zag ik 10 dingen die ik doe op een vrije dag, en dit vond ik wel erg leuk om zelf ook in te vullen.

Ik hou erg van het werk wat ik doe, maar een vrije dag vind ik ook echt heerlijk. Zelfs zo lekker dat ik het moeilijk heb als ik weer moet gaan werken, en al helemaal na een vakantie.
Dit zijn 8 dingen die ik doe op een vrije dag:


1. Fotografie
Fotografie is echt een hele grote hobby van mij, hierin vind ik veel rust. Uhmmm... oké, totdat ik het ga nakijken op de computer, want dan slaat de stress en ontevredenheid toe, haha.

2. Uitslapen
Oh, niets is lekkerder dan uitslapen! Ik heb ook echt zo'n lieve man die mij dat regelmatig laat doen als ik een dag vrij ben.

3. Opruimen & schoonmaken
Tsja, niet de leukste bezigheid, maar het moet toch gebeuren. En ja, dat doe ik dan op mijn heerlijke vrije dag.
Dit doe ik ook meestal in de avond als onze grootste rommelmaker op bed ligt, want dan kan ik ook eens lekker genieten van een schoon en opgeruimd huisje.

4. Bootcamp
Ik probeer echt 2 à 3 keer per week aan bootcamp te doen. Hier kan ik mijn hoofd echt lekker leeg maken en dit heb ik echt nodig om te doen, want ik maak mij echt te druk om alles.


5. Scrappen
Ook al zo'n bezigheid waardoor ik nergens aan denk dan alleen waar ik op dat moment mee bezig ben.

6. Hardlopen
Heerlijk met een muziekje op en gaan met die banaan. Ook hier maak je lekker je hoofd leeg en het geeft mij de me-time die ik zo nu en dan nodig heb.

7. Lezen
Lekker een goede thriller lezen... Ik kan echt zo in een boek zitten dat het net lijkt alsof ik de hoofdpersoon ben waar het om gaat, en dan kan ik echt ook door blijven lezen.
8. Films & series kijken
Alleen moet ik dat dat wel doen als manlief en de kids weg zijn.
Ik vind het heel leuk om 13th Street te kijken, en dan die oude series zoals murder she wrote, of Monk.

Waar kijk jij graag naar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle