Nieuwe kansen



Oké, het is echt schandalig dat ik zomaar geen berichten meer plaatste, maar hoe komt dat nou eigenlijk?

Ten eerste zal ik eerlijk toegeven dat ik het wel heerlijk vind dat manlief thuis zit. Ik bedoel, geen stress i.v.m. oppas, het "hoe krijgen we onze jongste naar school", "oh jee, mijn ouders gaan op vakantie en nu?"
Daarentegen hebben wij nu wel andere stress, stress dat wel erger is dan je zorgen maken over oppas, en dat is echt niet fijn kan ik je vertellen.
Het liefste zou ik zien dat manlief huisvader zal zijn, dus ben ik op zoek gegaan naar een baan erbij. Iets wat ik leuk vind, wat mij interesseert en, het allerbelangrijkste voor mij, iets vanuit huis.
En dat heb ik nu gevonden, als het goed is.

Wat ik nu doe? Ik verkoop producten waarmee mensen op een gezonde en verantwoorde manier kunnen afslanken. Geen uithongeren, geen crashdieet, NEE, je mag zelfs gewoon gezond blijven eten.

Mocht je nou nieuwsgierig zijn geworden, dan kan je mij hier vinden: https://www.facebook.com/New-Body-New-Lifestyle-498806273611903/timeline/

Wil jij ook op een gezonde manier 5, 10, 15, 20 of meer kilo's afvallen zonder yo-yo effect? Het kan! Stuur mij een privé bericht en we gaan samen aan de slag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle