Groene Havermoutsmoothie

Happy New Year!!!!

Ik heb even een paar weekjes genoten van rust en mijn gezinnetje. Uhmmm nou ja... rust... met mijn coaching heb ik het wel erg druk :-)

Anyway, ook dit jaar weer wil ik jullie inspiratie zijn op het gebied van gezonde voeding, jezelf en je gezinnetje ;-) Graag help ik jullie de weg te vinden naar een gezondere levensstijl <3

Vandaag deel ik heel graag één van mijn favorite smoothies, namelijk een heerlijke breakfast havermout smoothie



Nodig:
Een goede hand spinazie
3 eetlepels havermout
250 ml amandelmelk
Halve schep Complete+ vanillepoeder (wil je hier meer over weten, neem dan contact met me op ;-) )
Snufje kaneel
1 banaan

Bereiden:
Dat is uiteraard heel simpel: voeg alles toe in een blender en mix het geheel door elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle