Spinazie Salade


1 januari, nieuwjaarsdag, de winkels zijn dicht en ik heb nog een beetje spinazie over. Het is te weinig voor een lekkere groene smoothie. Wat ga ik hier nu eens mee doen?
Ik kijk rond en zie dat ik nog een aubergine heb. In de koelkast ligt nog geitenkaas. Hmmm... hier ga ik proberen een lekkere lunch van te maken.
Nodig voor 1 persoon:
Paar plakjes aubergine
Wat spinazie
Geitenkaas
1 eetlepel agave siroop
1 teentje knoflook
Eventueel wat cashewnootjes
Alles biologisch
Was de spinazie en laat deze uitlekken.
Snij van de aubergine een paar plakjes en rooster deze even (zodat de plakjes wat zachter worden).
Doe de geitenkaas met 1 eetlepel agavesiroop en de knoflook in een koekenpan, laat de geitenkaas lekker smelten en roer alles door elkaar.
Leg de aubergine op een bord en schenk je dressing van geitenkaas eroverheen. De spinazie erbovenop en eventueel wat gebroken cashewnoten er overheen strooien.
Bon appetit!!
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle