Meet Mirella



Waarom deze site? Dat is echt heel persoonlijk... Ik ben van jongs af aan altijd mollig geweest en ik hoefde maar naar een reep chocolade te kijken en het zat er al aan. Door mijn levensstijl aan te passen ben ik maar liefst 19 kilo afgevallen. Ik merkte al snel wat goede (H)eerlijke voeding met mij deed: ik voelde mij steeds beter, fitter, energieker en mijn gezondheid kreeg een enorme boost, maar niet alleen van mij, echt van mijn hele gezin.

Ik ben mij steeds verder gaan verdiepen in voeding. Het werd steeds interessanter en ik raakte erdoor geïnspireerd, zeker toen ik de boeken van Rens Kroes ging lezen. Ze is een inspiratiebron voor mij,
en sinds 2 jaar ben ik gezondheidscoach en help ik dames en heren op een gezonde manier af te slanken en hun gezondheid te verbeteren.



Op de school van mijn kinderen zie ik dat kinderen vaak ongezonde tussendoortjes mee krijgen. Ook trakteren ze vaak ongezonde dingen en mijn haren gaan ervan overeind staan :-(

Ik wil door middel van mijn site laten zien hoe onze levensstijl eruit ziet, zodat je geïnspireerd raakt en ziet dat onbewerkte voeding lekker en voedzaam is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle