Mijn top-ergernissen bij mensen


Ik dacht, laat ik eens gaan opschrijven waar ik mij echt aan kan ergeren bij mensen.
Ik ben zelf absoluut niet perfect, maar iedereen heeft wel bepaalde dingen waar je je aan kapot kan ergeren bij mensen.
Ik probeer, als ik mij ergens aan erger, te denken "ach, waarom zou ik mij daaraan ergeren? Zoek het maar lekker uit, ik ga daar mijn energie niet aan verspillen... Toch?"
▼Mensen die te lui zijn om te werken, en er dan ook echt alles aan doen om ook niet te hoeven werken. Sommigen gaan dan zelfs zo ver om ziektes te verzinnen zodat ze niet meer hoeven te werken... UCH! En mensen die echt iets hebben moeten door dit soort mensen blijven werken.
▼Mensen die denken alles beter te weten en te doen. Naar meningen van anderen luisteren ze niet, want nee, hun mening is het!
▼Mensen die niet voor hun eigen mening uit durven te komen en altijd maar achter een ander aanlopen, terwijl ze eigenlijk een hele andere mening hebben.
▼Mensen die jaloers zijn op anderen, terwijl de ander juist keihard heeft gewerkt om iets voor elkaar te krijgen.
▼Mensen die een ander het licht in de ogen niet gunnen.
Ik ben bijvoorbeeld een dromer, altijd bezig en ik wil 100 dingen tegelijk, ook al weet ik dat dat niet kan. Maar ik droom, ik zeg altijd "als je geen dromen meer hebt, wat heb je dan nog?" Het is toch heerlijk om te dromen over mooie dingen? Maar je hebt altijd mensen die denken "Pfff, heb je haar weer".
▼Mensen die elkaar niet in hun waarden kunnen laten, zoals het bericht hierboven. Laat mensen lekker dromen...
Zo, ik heb de agressie van mij afgeschreven, hahaha Jullie hebben vast ook wel ergernissen, wat zijn die van jou? Laat het mij weten in de comments.
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle