Prestatieloop 2015


Afgelopen woensdag deed ik voor het eerst mee met de Emiclaerloop, samen met een paar meiden van de bootcamp.
Het was echt ontzettend leuk om eens mee te doen met deze prestatieloop. Er kon gekozen worden tussen 2 afstanden, 5 en 10 kilometer. Ik heb de 5km gedaan, 10km zou voor mij gewoon teveel zijn, zeker na 3 weken stil te hebben gezeten ivm de vakantie.
En ik had er echt goed aan gedaan om 5km te kiezen, want ik was blij dat ik binnen was haha.
Het parcours ging door Kattenbroek en langs Schothorst. Op het plaatje is de gele route voor de jeugd, de rode was voor de 5 en de 10km, 5 was 2x de ronde en 10km moest je de rode route 4x doen.
Ik hoopte toch echt onder de 30 minuten te blijven, maar dit haalde ik helaas net niet. Ik kwam na 33.26 binnen. Ik baalde ervan, maar ja, ik blijf maar denken ik heb het mooi gedaan en dat zonder training :-D
En ik heb er echt ontzettend van genoten. Ik werd aangemoedigd door mijn ouders, man en de kinderen, en zelfs door een aantal buren, echt ontzettend leuk.
En wat gaat het volgende worden? Ik weet het nog niet. Morgen stond de obstacle course in de planning met de bootcampclub, maar helaas kon ik mijn vroege dienst niet kwijt, anders had ik maar al te graag meegedaan. Die kans gaat vast nog een keer komen, want ze doen wel vaker dit soort dingen.
Doe jij aan een sport?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle