MKD Jim

Na de zomer had Jim eigenlijk al naar het MKD gemoeten, maar door de vakantie liep alles wat anders, ik had de aanmeldingsformulieren gekregen i.p.v de observatiegroep waar Jim zat.
Maar ja toen begon de school weer en waren wij er nog niet, (Observatiegroep begon 1 week eerder)
Eenmaal thuis hebben wij de papieren daar persoonlijk afgegeven, maar dan moet het nog nagekeken worden.
Gisteren werden wij eindelijk gebeld dat we langs konden komen voor de intake, deze kon vandaag al plaats vinden en daar waren wij blij mee.
Jim zijn spraak/taal begint ook weer behoorlijk achteruit te gaan, wij begrepen hem altijd, maar nu dus echt niet meer, echt zo ineens ging het achteruit.
Dinsdag gaat Jim kennis maken met zijn juf en donderdag is zijn eerste schooldag al.
Het zal voor ons een behoorlijk pittig jaartje gaan worden, voor het hele gezin, ik heb erg veel info gekregen dus de helft ben ik alweer kwijt.
We krijgen gezinshulp en begeleiding, er komen verschillende gesprekken die een paar weken zullen duren, en Jim krijgt de officiële onderzoek voor autisme, en hij krijgt logopedie, dan komen er ook nog andere onderzoeken maar wat weet ik allemaal niet meer precies, maar ik ga er zeker wel over schrijven dus jullie komen er vanzelf achter haha.
We zullen zien wat dit schooljaar ons zal brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle