Zandverstuiving

Dit weekend was het prachtig weer, zaterdag moest ik helaas de ochtend en avond werken, zondag alleen de ochtend, ik zat in de auto en dacht al steeds ik wil wat leuks doen met mijn gezin, en ik wil oefenen met fotografie.
Op internet ging ik op zoek naar leuke locaties voor fotografie, ik wilde een beetje herfstachtige foto's, en zo kwam ik op de zandverstuiving in Doornspijk uit.
Ik was vrij vroeg klaar met werken en dus konden wij er op tijd heen, wat een geluk was want toen wij weggingen was het behoorlijk druk en was er geen parkeerplek meer.
Zie hier een aantal foto's die ik heb gemaakt
SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
SONY DSC
Je kan mij ook volgen via facebookTwitterBloglovin en via Instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle