Kookboek: Het Voedselzandloper

SONY DSC

Sinds ik bezig ben met gezonde voeding (januari) wil ik al een tijdje verschillende kookboeken, van Rens Kroes heb ik gelijk in juni gekocht, hij was ontzettend snel uitverkocht, ik was blij dat ik hem al had haha.
Volgende die ik wilde hebben het kookboek van het voedselzandloper, en gisteren heb ik mijzelf daar eens lekker op getrakteerd ik vind dat dat zo nu en dan best eens mag :-D
Ik heb hem gisteren wat door gebladerd, wat recepten gelezen en het ziet er allemaal zoooo lekker uit, het water loopt je in de mond en je krijgt echt direct trek, en ik als wel een beetje kook GEK krijg ook zin om die keuken in te duiken en alles uit te proberen.
Ik had al gezien dat er ook uitleg wordt gedaan zoals bijv dat je beter een lichte avondmaal kan nemen, en dan staat er ook bij WAAROM dat juist beter is.
Ik vind dit kookboek echt inspiratie vol.
Maar ja, nu heb ik het kookboek, alleen heb ik het "echte" boek nog niet, en ja die had ik natuurlijk beter eerst kunnen lezen haha, maar goed die komt er nog wel, misschien is sinterklaas of de kerstman wel lief voor mij dit jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle