Renovatie van ons huis

Ja daar gaan we weer, ik heb besloten om een eigen domein te nemen voor mijn site.
Ik wil toch wel wat serieuzer genomen worden en vandaar dat ik nu mijn eigen MirStylez domein heb genomen.
Ik ben nog druk bezig om het helemaal te krijgen zoals ik wil, maar je kan je al wel vast aanmelden via Bloglovin om overal van op de hoogte te blijven
Gisteren hebben wij een vrijblijvend gesprek gehad met een bedrijf die doet in kunststof kozijnen, ik wil het zelf al jaren, ik ben degene die altijd alles moet verven, en van die kozijnen word ik echt GEK!
Met name word ik gek van die houtrot, het is al eens opgevuld maar ja dat heeft geen zin het gaat gewoon door.
En als je overstapt naar kunststof kost het even wat maar uiteindelijk haal je het er wel uit en dat is te zien in de  kosten van stookkosten, wij stoken niet veel dus dat zal meevallen, we hebben geen glazenwassers meer nodig, we hoeven niet meer te verven.
Maar er zijn ook andere dingen zoals inbraakwerend enz.
Gisteren dus dat gesprek, tsja we schrokken wel van het bedrag, en er zat ook korting bij omdat er meerdere huiseigenaren aan mee doen.
Maar toch ziet het ernaar uit dat het ons gaat lukken en dat binnenkort het gehele huis word gerenoveerd met kunststof kozijnen.
Eindelijk zal er eens wat aan ons huis gebeuren, want er moet echt heel wat gebeuren, en dit is dan het begin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle