Living Healthy



Degene die mijn blog volgen weten dat ik heel erg op mijn voeding let, dat ik de vieze bewerkte voeding echt probeer te vermijden.
Sinds mijn vakantie weet ik ook weer WAAROM!
Op vakantie ga ik gewoon lekker mijn gang, ik zelf vind het dan best moeilijk om de goede producten te vinden, en we gaan veel uiteten dan, ja hallo moeders de vrouw mag ook weleens 2 weken per jaar vrij zijn toch? Haha.
Maar goed ja andere voeding, bewerkte voeding, suikers, pasta's en noem het maar op, mijn lichaam merkt het echt.
Als snel was ik veel vermoeider, ik had minder energie, werd echt chagrijnig, kwam erg snel aan, en op de een of andere manier kwam ik ook maar niet goed in slaap.
Nu is de vakantie voorbij en ik let echt weer op het eten, ik stalk de mensen weer lekker op de markt, heerlijk elke dag mijn smoothies, gezonde voeding heerlijk, nu anderhalve week later merk ik eindelijk dat ik weer meer energie krijg, ben niet meer sjaggie, slapen gaat ook weer beter, het begin is er weer.
Afgelopen vrijdag waren mijn man en ik 11 jaar getrouwd, wij zijn niet uiteten geweest, nee ik heb toen de kinderen op bed lagen een heerlijke 3 gangenmenu voor 2 gemaakt, heerlijk, onbewerkt, super gezond en ook nog gezellig, geen mensen om je heen, just the two of us
Ik ben nu eigenlijk ook op zoek naar een boerderijwinkel om daar mijn groente en fruit te gaan halen, lekker zo van het land mijn keuken in :-D.
Het liefste maak ik een eigen tuintje met groentes, maar ja wij hebben daar nu nog niet echt de tuin voor, hopelijk ooit kan ik wel koken uit eigen tuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle