Mommy Tag: 20 vragen over mamma zijn


Op youtube kwam ik een leuke mommy tag tegen en het leek mij wel erg leuk om deze op mijn blog te plaatsen zodat jullie mij een beetje beter leren kennen hoe ik als mamma ben.
Wat is een mommy tag? Het is een tag waarin je in 20 vragen beantwoord over het moederschap en je favorieten en ervaringen daarmee verteld.
Ben je al nieuwsgierig geworden naar mijn antwoorden? Lees dan  gauw verder :-D
1. Ben je een werkende mama of een thuisblijfmama?|Ik ben eigenlijk een beetje van beide, ik ben overdag thuis, totdat Jeroen thuis komt dan ga ik aan het werk, ik werk 16 uur in de week in de thuiszorg en ik ben erg blij dat ik het zo heb kunnen regelen dat als ik werk, ik alleen de avonden werk, natuurlijk is het niet altijd leuk dat ik 's avonds vaak weg ben, maar voor de kinderen wel fijn dat ik altijd thuis ben als ze uit school komen.
2. Zou je het anders willen?Natuurlijk zou ik het liefste volledige thuisblijfmama zijn, ik zou heel graag alleen maar huisvrouw en mamma zijn maar het is niet anders, daarom ben ik echt zo blij dat ik alleen de avonden werk, ze merken maar even dat ik er niet ben.Behalve in het weekend, dan werk ik wel de ochtenden, maar dat is maar 4 a 5 uurtjes.
3. Mijn kind slaapt altijd in haar eigen bedje of wiegje?Ja hebben ze ook altijd gedaan.
4. De beste aankoop voor je kindje?Uhmmm, ik denk de kinderstoel, het is helaas geen Triptrap (zou ik nog steeds willen voor Jim) maar hij heeft tot nu toe alle kinderen overleeft, hij staat hier nu al 11 jaar
5. Hoeveel kinderen wens je?
Ik zou eigenlijk nog wel een 4e willen, maar voor mijn gezondheid is het het beste om niet meer zwanger te raken, en bovendien hebben we ook geen ruimte voor een 4e.
6. Date Night (een uitje alleen met je partner)? Hoeveel dagen/avonden per maand?Nooit, we hebben het maar 1x gehad, wij gingen alleen uit eten, daarna weer naar huis.
7. Favoriete bezigheid van je kindje (s)?Tristan zijn favo bezigheid is voetballen of tafeltennis met zijn vrienden, Inge houdt ontzettend van kleuren, dansen en zingen en Jimmy speelt graag met zijn auto's of speelt graag in de tuin.
8. Heb je tijdens de zwangerschap een miskoop gedaan?Nee dat heb ik geloof ik niet gedaan.
9. Het favoriete eten van je kindje (s)?Tristan wortelen en pannenkoeken, Inge patatjes en Jimmy witte bonen in tomatensaus

10. Heb jullie een grotere (gezins)auto aangeschaft?
Ja dat moest wel met een 3e op komst
11. Ben je nu zwaarder of lichter dan voor het moederschap?Na 3 kinderen ben ik wel wat zwaarder, maar er is ook weer wat afgegaan sinds ik anders (Paleo) eet.
12. Wat is je droom vakantie met kids?Wij dachten altijd een hotel all inn, maar dat is behoorlijk veranderd, vorig jaar zijn we voor het eerst via vacance soleil met de auto naar Italië geweest, lekker in een caravan (met alles erin) de kinderen genoten, het was zo'n relaxte vakantie, kinderen konden van alles doen.
Dit jaar hebben wij dat weer gedaan, echt ideaal voor de kids, ze kunnen zo lekker hun gang gaan waardoor het ook voor pappa en mamma relaxen is.
13. En je droom vakantie zonder kids?Het lijkt mij enorm mooi om een keer naar de Malediven te gaan met Jeroen, hutje op zee wauw.
14. Wat is er veranderd in je leven sinds je mama bent?Ik geniet veel meer van het leven, als ik mijn kinderen blij en gelukkig zie dan ben ik dat ook.Maar ik ben veel veel angstiger geworden, ik ben veel te bang dat hun iets zou overkomen, dat idee is echt verschrikkelijk, maar ik denk dat elke moeder dat heeft.
15. Mijn hart smelt als ik ……….
Als mijn kinderen mij omhelzen en zeggen dat ik de beste, liefste en leukste mamma ben :-D
16. Waar shop jij de leukste kinderkleren?Er is hier een winkeltje Simply Red en Change, daar hebben ze echt de mooiste kleding
17. Favoriete mama make-up en verzorgingsproducten?Ik gebruik niet echt veel, en als ik wat gebruik is het maar heel weinig, momenteel gebruik ik Catrice
18. A-merk of huismerk?Ik koop echt verschillende dingen, van de één A en de ander weer huismerk
19. Heb je altijd een kinderwens gehad?Ja, al vroeg wist ik dat ik 3 of 4 kinderen wilde :-D
20. Wat is het leukste aan het moederschap?Ik voel mij zo trots en mooi en gezegend dat ik 3 prachtige kinderen op de wereld heb mogen zetten, het waren 3 bijzondere momenten die ik zo weer over zou doen.
Ze maken mij zo gelukkig, echt een heerlijk gevoel, ik ben echt trots op ze.


Je kan mij ook volgen via facebookBloglovin en via Instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle