The Sunshine Award

jhgdfbdsf
Wat is dit grappig, ik had hier werkelijk nog nooit van gehoord, tot van de week toen ik werd genomineerd door de lieve Miriam van mijn klavertje vier
Hier komen 7 feitjes over mij...
1.  Vanaf mijn 19e ben ik al verliefd op Jeroen, helaas had hij al een vriendin, wij zagen elkaar altijd op zaterdag in de kroeg, ik was echt hopeloos verliefd maar onbereikbaar.
Ineens zagen wij elkaar niet meer, tot 1 jaar later, ik ging met mijn vriendin stappen en daar zat hij samen met een vriend aan de bar met een glas whiskey en een sigaartje.
Ik was gelijk weer verliefd, ik liep op hem af om een praatje te maken, Ć©Ć©n week later kwam hij bij mij thuis op de koffie, ik zei niets ik was zo verlegen als wat en ik dacht ik heb het verpest.
Ondertussen ging ik op vakantie naar Egypte, daar kocht ik een gouden hanger de sleutel van het leven voor hem.
op 5 oktober kregen wij dan eindelijk echt wat samen, en nu zijn wij 13 jaar verder, 11 jaar getrouwd en papa en mama van 3 mooie kids
2. Ik heb pas 3 jaar mijn rijbewijs, ik kon die theorie maar niet halen, wat een rampenplan.
Maar 4 jaar geleden dacht ik ik heb nu 3 kinderen, ik wil een rijbewijs, en nu haalde ik de theorie in 1x en slaagde ik in 2 keer voor het rij examen.
3. Ik wil van mijn hobby mijn werk maken, en wat is mijn hobby? bloggen natuurlijk, ik hoop hier misschien ook wel een extratje mee te kunnen gaan verdienen, maar uiteindelijk doe ik dit ook wel puur voor mijzelf.
Waar ik echt mijn geld mee wil gaan verdienen is mijn grootste hobby fotografie, ik ben nu druk bezig op mijn website up to date te brengen en ik ben hem flink aan het pimpen, het kost wat tijd pffff, mijn site? Mirella Schulte Fotografie
N
u even een grappige foto omdat het 1 oktober is.
SONY DSC
4. Ik heb een depressie, momenteel door veel dingen die zijn gebeurt heb ik daar ook wel weer last van, vooral als het donker wordt dan beginnen de paniekaanvallen, ik voel het dan onderin mijn buik en dan voel ik het zo in een golf naar boven gaan, echt heel apart is dat.
5. Ik wil graag een 4e kindje, maar voor mijn lichaam is het geen goed idee om daaraan te beginnen, bovendien hebben we ook ruimte gebrek
6. Ik kan niet tegen troep, erg lastig met 3 kinderen haha, en vooral Jimmy want die kan er wat van.
7. Ik kan mij uren vermaken met mijn website en foto's bewerken, het is echt een verslaving.
En dan is het nu aan mij om 7 bloggers te nomineren:
Oh jee verder kom ik niet, op dit moment zijn deze de personen die ik volg
Je kan mij ook volgen via facebookTwitterBloglovin en via Instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle