Advents Challenge 2014: Week 3 Bewustzijn: Persoonlijk geluk/Happiness


Wat gaat de week toch ontzettend snel voorbij, we gaan de laatste week van de challenge alweer in!
De challenge van afgelopen week was:
Bewustzijn: Persoonlijk geluk/Happiness
1) Mijn kinderen. Ik ben zo trots op ze, en ze doen het ook ontzettend goed op school.
2) Mijn man. Hij is naast de kinderen echt de liefde van mijn leven
3) Mijn werk. Ik ben zo blij dat ik nog een baan heb, ik heb ook echt super lieve collega's. Afgelopen woensdag hebben wij nog gezellig met elkaar een kaasfondue gehad, super leuk en gezellig.
4) Het zonnetje. Heerlijk als het buiten koud is en dat het zonnetje zo lekker schijnt.
5) Fotografie. Ik vind het heerlijk om bezig te zijn met de foto's, het is elke keer weer een uitdaging, en als het eindresultaat mooi is ben ik trots op mijzelf.

6) Hardlopen. Ik kan er zo tegenop zien, maar als ik het dan heb gedaan, ohhhh, zo lekker voelt dat.
7) Onze hond Max. Hij doet het zo goed, eindelijk blaft hij niet meer als hij alleen thuis is, en ook op puppycursus doet hij het zo ontzettend goed.
Samen met mij doen er nog gezellig 10 andere bloggers mee:
Astrid - Coole OudersHilde - Miss KoffiekletsKim -  WebkimLaura - Laura CollinMarjo - Mar-JoYaMinke - Just The Little ThingsNicole - Meisje EigenwijsjeTamara - Crazy Great LifeVeronique - Love 2 be a young momLinda - Mama Liefde
Neem zeker een kijkje op hun blog of ga ze volgen zodat je niets mist!
En er zijn nog aardig wat mensen bij gekomen die gezellig met ons mee doen, je kan je aanmelden via onze facebook groep...
En dan komt week 4 eraan, de challenge voor deze week is...
Doe iets goeds voor een ander, zonder daar zelf beter van te worden!
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle