KerstMuziek Mijn top 4

De gezelligste tijd van het jaar is weer aangebroken! Je zet de radio aan en de gezellige kerstliedjes worden alweer gedraaid.
Ik kom dan echt helemaal in de kerstsfeer, ik krijg er steeds meer zin in!
Dit zijn mijn favoriete kerstnummers:

Mariah Carey - All I want for christmas
Ahhh lekker fout, haha! MAAR... je kan er lekker op meezingen en het maakt niet uit of je vals zingt... Heb je haar al horen zingen bij Rockefeller? whahaha!

Chris Rea - Driving home for christmas
Vanwege mijn werk zit ik veel in de auto, en als ik dit nummer dan hoor als ik op kerstavond heb gewerkt, tsja, driving home for christmas...

Wham - Last Christmas
Ohhhh, nog zo'n lekkere foute haha! Yes, I love it. Foute muziek van toen ik nog een lekker jong ding was :-D brings back the good old days!

Band Aid - Do they know it's christmas
Ja, sorry, maar deze mag toch echt niet ontbreken in het rijtje. En ik ga je eerlijk zeggen dat ik die van 2014 niet zo leuk vind, ze hadden beter een nieuwe kunnen bedenken.
Wat is jou favoriete kerstnummer?
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle