The Christmas Tag


Deze maand staat het in het teken van kerst op mijn blog, omdat ik erg veel van deze dagen hou.
Vandaag dus een keertje een tag speciaal voor kerst.
Het gaat echt over van alles en nog wat, van make-up tot kerstbomen.
Zijn jullie er klaar voor?
Oogschaduw met kerst: Zilver of goud?
Ik zou zelf eigenlijk nooit goud of zilver kopen, dit puur omdat je het maar 1x gebruikt en het volgend jaar weg kan gooien. Maar als ik moet kiezen, dan zilver, dat staat mij veel beter dan goud.
Een echter kerstboom of nep?
Nou ik heb altijd een nepboom gehad, dat was gewoon goedkoper.
Wij hadden echt zo'n boom, uitklappen en alles zat er al standaard in, stekker in ket stopcontact en klaar!
Nu hebben wij voor het 2e jaar een echte en deze is zoveel mooier, en als je binnenkomt een lekkere dennegeur in je huis, heerlijk I love it!

Favoriete kerstliedje?
Driving home for christmas. Dit hoor ik zo vaak als ik op kerstavond moet werken, en ja, dan zit ik in die auto, ik hoor het liedje en toevallig rij ik naar huis, ben ik met kerst vrij, yes... driving home for christmas.
Favoriete kerstfilm?
Ja home alone 1, dat is toch DE kerstfilm?
Uiteten of koken?
Oh uiteten HEERLIJK! ik kook al bijna elke dag.
Maar toch vind ik zelf het kerstdiner voor mijn gezinnetje bereiden ook erg leuk. Ik hou van de geur van lekker eten in huis.
Kerstfeestje: Organiseren of bezoeken?
Doe maar bezoeken, want ik heb zo al stress genoeg haha, laat mij daar dan maar lekker ergens naartoe gaan.
Favoriete cadeau om te krijgen?
Hmmm... die vind ik zo moeilijk. Lekker cliché, maar ik heb al alles wat mijn hartje begeert, een mooi en gezond gezinnetje.
Leukste kerstervaring tot nu toe?
Tsja... it's every year the same, dus echt iets speciaals heb ik nog niet mee gemaakt.
Witte kerst ja of nee?
Oh ja echt wel! Ik hou zo van de sneeuw, dus laat er maar een dik pak vallen dit jaar.

Kleuren in de kerstboom?
Wij hebben zilver en bruin, ik ga echt niet elk jaar weer iets anders kopen.
Jurkjes of winterse truien?
Nou met kerst jurkjes, maar als het avond is dan trek ik lekker mijn huispak of pyama aan. Ohhhh, kijk er nu al naar uit.
Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?
Mag ik lekker lang uitslapen? Hmmmm... zal wel niet gaan, de kids zijn nu al hyper.
Maar wij blijven wel lekker lang in pyama dit jaar.
Cadeautjes geven of krijgen?
Ik hou ervan om ze te krijgen, maar meestal geef ik. Als je eenmaal een gezin hebt is het geven, geven, geven. Als je je kinderen gelukkig ziet, ben jij dat ook.
Wat doe jij dit jaar met de kerstdagen?
Follow me on
Facebook / Bloglovin / Twitter / Instagram / Youtube

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Adbox

@mirellaslifestyle